Gaaaaaahhhh

Skrev ett skiiiitlångt inlägg alldeles nyss, och så försvinner det!!!
.
Men berättar lite kort om det jag skrev då (alltså dagen).
Kan ju börja berätta att jag är väldigt sur på min hals, låter som en jävla kråka.. Fick jätteont i halsen när jag sprang, men har inte ont nu iaf så det är väl bra. Men låter fortfarande.. Jag skulle egentligen jogga 5 km, köra en lugnare femhundring och sen snabb åttahundring. Men jag joggade bara ca 5 min för att komma igång och sen körde jag åttahundringen (19,1 km/h). Efter vi hade bastat och duschat klart så åkte vi hem och åt lunch, sen drog vi iväg till köpis. Åkte till media markt först, hugo och joel skulle lämna tillbaka nå spel. Och jag skulle kolla på en sån där ipod jag köpte till victoria. Är ju verkligen superbra att ha överallt, speciellt när man är ute och springer, innan tävling och så. Plus att det var 20% på allt inne där så jag kom ut med en grön ipod shuffle. Sen skulle vi ju åka över till "riktiga" köpis för att jag skulle få mina tights och så. Men när vi kom dit så va det stängt.. Jaha, tänkte vi och fick vända hem istället. På vägen hem stannade vi på ica och köpte ingefära och andra drycker för min hals haha! Victoria följde med hem, men hon stack för ett tag sen. Jag har nyss ätit mat och nu sitter jag här. Senare blir det choklad och tv (y). Hoppas ni haft en bra dag och står ut med det här inlägget :)
.
Hittade nåra ballonger under hugo och joels säng igår.. Ööh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0