En dag kvar, tjalalalala, en dag kvar, tjalalalala

Yes, nu är det bara en dag kvar, sen är det jullooooov!!! Eller, en dag och en dag, en timme typ. Idag har vi inte gjort nåt heller i princip, kollat på film, gjort klart min grej på slöjden och fått reda på dom sista betygen. Fick sluta efter lunch också. När jag kom hem slog jag in julklapparna, fast en som fattas (ska baka drömmar till morbror). Sen har jag räknat matte och ätit mellis. Nu ska jag läsa lite bloggar och plugga lite till matte. Har ingenting speciellt jag ska göra idag. Vila idag, imon är det verkligen hårdkörning som gäller, så lär ladda upp till det! Seeyou

En julaftonsmorgon för några år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0