elin gästbloggar ;)

sitter i klassrummet med frida, alma, maja och emma. vi gör väl inte speciellt mycket, facebook är blockat därför fick jag för mig att gästblogga här :) ska nog gästblogga på majas blogg också http://mmajaholm.blogg.se/. vi gick ner till matkällarn och åt sen gick vi till hemmakväll och hyrde film plus köpte godis. vi hyrde tre filmer, vet inte riktigt vad dom hette men vi har kollat på en, den sög! det skulle va en skräckfilm men den va inte ens läskig? aja.. sen har jag lärt några att dansa lite disco. nu sitter vi som sagt i klassrummet och dunkar musik! vet inte va jag ska skriva? nu kom joel in hit också.. men jag gissar på att alma uppdaterar sen nångång. CIIAAOOOOO !

får inte bli någon bild eftersom det är felicias dator jag sitter vid... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0