Är man inte lite söt med handduk i håret och rosaprickig morgonrock på sig då?

.
Kan ju berätta att mitt glada humör sjönk till noll när jag såg att badhuset har stängt på lördag! Jag som skulle ha kört på bandet då.. Får väl göra det imon istället, tidigt. De har bara öppet till 12. Men då får jag ingen vila innan det hårda passet.. Äh får väl göra mitt bästa bara. Men då måste jag ställa klockan imon också :( Måste ju hinna äta frukost i tid så jag inte får håll. Men vad gör man inte för kära löpningen? Puss älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Coach

En annan möjlighet är att lägga in passet på badhuset på söndag fm i stället(500m 1% 20km/h+400m 0% 21km/h) På söndagkväll är det lugnare träning med lätt jogg, lite styrka och stretching.

Sov Gott

2010-12-30 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0