Andra advent

Tjotjena igen. Kom på att det faktiskt är andra advent idag, vet knappt vad det är för dag haha! Jag längtar redan tillbaka till sollentuna.. Kommer bli jättebesviken imon när jag vaknar och tror att jag är där :( Våran barnträning gick väl helt okej iaf, bara det att jag är så himla trött så kände mig inte så rolig precis, menmen.. barnen får väl leva med det nån träning. Har faktiskt färgat mitt hår också! Tog en lite mer röd färg, men har inte vågat kolla än hur det blev haha, men det måste torka klart. Ska gå och kolla nu tror jag, ser det helt crazy ut så får mamma åka och köpa nån annan färg hehe.
(Hoppas jag inte glömde nåt i inlägget tidigare om helgen haha, är ju liiite trött så nåt är det säkert)
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, och kanske kolla håret.. Ciao
Snodde en bild av jacqueline från helgen, hoppas de va okej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0