2 veckor

Hjälp, det är bara två veckor kvar till självaste julafton! Och nu är det helg, så jävla härligt :D Åkte direkt efter skolan till köpis med mamma. Köpte julklapp till victoria :) Och kan ju verkligen inte säga vad det är haha. Köpte också en stickad tröja/"klänning" som jag ska ha på jul, plus smoothie hehe. Och på vägen hem stannade vi på hemmakväll och köpte godis (y) Sen fick jag skynda mig hem, bytte till mjukisar och hämtade böckerna för att åka till träningen och träna småbarnen. Var faktiskt hela 8 stycken där ikväll, på en fredag, ganska bra! Efter det har jag även hunnit äta. Nu sitter jag och kollar på idol, snart ska jag hämta godispåsen-freeeeedaaaagsmyyyyys!
För ganska precis ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0