- och +

Åååååh, jag är skitsur just nu!!! Hade ju no-prov idag. Jag kunde alla frågor, men va ju jättemycket att skriva så på dom sista blev det hur kort som helst och jag vet inte ens om jag skrev rätt. Hann inte läsa igenom nånting. Hatar mig själv!

Annars så fick vi reda på so-betygen idag, va väl helt okej ändå. VG i geografi och samhällskunskap, MVG i religion och historia. Så fifty fifty. Men tror jag hade satt upp VG som mål så det är väl bra antar jag. Nu är jag bara skitnervös inför provresultatet på dagens biologiprov.. De andra no-proven har gått bra, men det här provbetyget kommer ju bli mitt betyg i biologi..
Och så har vi ju matteprov imon också, sista provet! Men det värsta är att jag typ inte fattar nåt och det är ju inte så bra. Ska försöka plugga nu och få in det där rätta tänket.
Ja det blev ett inlägg om skola och betyg, trevligt. Men behövde skriva av mig från det där jävla provet. (Ja, jag har ganska höga krav på mig själv. Når jag inte mina mål så blir det inte kul kan jag säga..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0