trötttrötttrött tröttare än tröttast, fast ändå inte trött...

hejhej. och VARNING för konstigt inlägg !! jag är så inibomben trött ! fast ändå inte trött :s aja. är iaf hemma nu och slängt mig i soffan. blev vaniljyoughurt direkt när jag kom hem också för min mage va hungrig. så ligger här med en tom tallrik och datorn och vet inte riktigt vad jag gör. hoppas dom andra komr hem snart så det blir mat. men vi har haft det superskoj iaf :D men som no förstår inte sovit mkt. haha sov nog max 2 timmar, halvsov typ 1-2 timmar också...inte min kropp van vid ! natten va så himligt lång. och jag och victoria delade på min lilla luftmadrass...hehe ni kan ju tänka er att det va ganska trångt x) men det va inte därför jag inte kunde sova, tror jag. vettetusan vad det va, men kom massa moppemänniskor typ 4 på natten och vi visste inte om dom skulle försöka ta sig in så vi fick ha tältet öppet och kolla ut typ varannan sekund haha. natten va smått galen, men ja det har varit superkul som jag kanske sa :) och mina ben är ganska trötta också, nu behöver dom vila till loppet på lördag ! extra +++ är att vi haft bra väder ! har ju varit jättedåligt ett tag, men dom här dagarna va det varmt och sol. kom nån droppe men det va inte mkt att prata om. komr nog lite bilder sen, knäppte litegrann iaf. haysvajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0