siamesiska, reception, highfive...GARV

nämen tjena ! orkade inte skriva nåt igår när vi kom hem, blev ganska sent. tävlingen gick väl sådär för min del. men ja, det behöver vi väl inte prata om. skolan va iaf jäkligt kul idag ! (lr ja mellan lektionerna då...hehe) shit, längesen jag garva så mkt. undrar om man kan få träningsvärk i käkarna ? iaf så skulle vi ha spanska en lektion, men våran spanska lärare dök aldrig upp (?), så vi hade siamesiska/italienska/fotbollsskit/nåntingnånting haha. (fast va bara vi onormala som ville lyssna då.) svårt att förklara, men ja..hah. men det roligaste va ju på rasten haha ! orkar inte förklara, komr bara bli invecklat och ingen komr orka läsa. nog ingen som läser ner till den här meningen heller skulle jag tro ;) men nu ska jag checka in allt som hänt. hajdo

komr bilder från igår sen, om nån är intresserad.

Kommentarer
Postat av: felicialööke

nu är det så att det inte är något fel med min siamesiska ! :D

2010-08-30 @ 16:24:16
URL: http://ffeliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0