regnregnregnregnregnregnregnregnregn&ännumerREGN

tjabbatjena. har regnat exakt hela dagen...trevligt. cyklade iaf till högbo, sprang femman och gick/jogga lite sen och cykla hem. en dränkt katt klev en lååång stund senare innanför dörren. ja, skorna hade sina egna små vattenpölar. va ju inte sådär supertrevligt men man ska inte klaga inte :) sen när jag duschat och ätit och så, så åkte jag, jennifer och victoria till köpis. köpte present(er) till victoria som snart fyller ! (hon va inte med och kollade, jag skickade iväg dom.) och jag kan inte säga vad jag köpte eftersom jag vet att victoria komr läsa det här hehe. när vi kom hem följde jag med mamma och handla. sen blev det middag och slapp. det va väl i princip allt jag har gjort idag. och jag måste sluta säga (och skriva) "typ" hela tiden, enligt mamma..hon blir galen, okej inte galen då, men nästan. hoppas ni haft en bra dag solstrålar ! (som inte synts till så mkt idag...)


egypten-solen.
jag vet, samma sol (är inte helt dum i huvudet?!), men det här får vara egyptens sol iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0