kräftor och tårta

hejhej. har haft fullt upp typ hela dagen. va ju och handla med victoria, säger bara HAHA ! fan va man kan garva på en runda genom willys och hem x)) sen fixa vi lite saker här hemma. och sen åkte vi till mormor och fira henne, hon fyller imon, grattis ! åt kräftor och jordgubbstårta (h) fast jag kunde bara inte ta i kräftorna så åt kyckling och ris ist. fast smaka lite iaf, dom som mormor och morfar skala till mig haha ;) synd att jag inte lyckas skala dom för det är väldigt gott ! men nog om det. måste packa lite till imon nu tror jag, snart iaf. så har inte tid att skriva mer här. hoppas ni haft en bra dag !

++har varit varmt och soligt idag, likelikelike :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Kunde du inte ta i kräftorna haah? x)) <33

2010-08-10 @ 22:13:41
URL: http://vicotoria.blogg.se/
Postat av: sv t victoria

nej dom är så äckliga (att titta och ta på alltså) hahah ! x)) <33

2010-08-11 @ 09:22:53
URL: http://alskalopning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0