inge gråhårig nå mer (y)

hello. har nyss färgat håret, SJÄLV !! lr mamma gjorde det då, men har aldrig färgat hemma nån gång förut haha. har inte torkat än så ser inte så bra hur det blev, men bättre än innan för när färgen går ur ser jag nästan gråhårig ut...inte fint. men nu ska det väl inte finnas nå gråhår tycker jag ! ;) men nog om det. högbo gick ju bra faktiskt :) jobbigt i backarna men så är det. va tvungen att skynda mig att duscha och äta när vi kom hem för sen åkte vi på brorsans match. sen på vägen hem åkte jag och mamma in på köpis. vi köpte lite grejor till hugo och joel, en stavmixer (nu kan jag göra smoothie !), fabbemat, lite underkläder och hårfärg då. så har vi haft i färgen i mitt hår också då, det lukta bananluktpenna haha. hann med en risifrutti och macka däremellan också ;p om jag inte äter med jämna mellanrum blir jag döhungrig och får skitont i magen, om ni ville veta liksom. känns som ni får en hel del onödig information men ingen måste ju läsa, helt frivilligt faktiskt ! tror det blir mat snart, just nu kollar vi på "det okända", läääskigt :s uuh.
ha en bra kväll hörrni !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0