Lång backintervall

Träningen idag var lång backintervall, för victoria och mig. Vi körde i den så kallade "prixbacken", upp (den längsta alltså)-ner (på andra sidan)-upp (vi vände där nere och sprang upp för samma backe)-ner (för den backen vi sprang uppför först), det körde vi alltså i ett svep, fyra gånger med ungefär 2 min vila (det blev ungefär 1200m/intervall). Den första gick lite snabbare på 4.31, de andra på 4,37, 4,39 och 4,37. Det blev väldigt jobbigt på slutet men det gick väl ganska bra. Blev väldigt slemmig i halsen och var tvungen att svälja hårt samtidigt som jag var som mest andfådd (skitdrygt!), men det är sånt man får överleva. Imon måste vi köra lugnt så vi orkar onsdagens stenhårda pass!
.
Jag vet att ni sett den, men jag diggar den starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0