IUSM 2011

Nu är jag hemma efter två dagar i sthlm, och kommer hem med 1 bra och 1 dåligt lopp i minnet. Och så normal som jag är så va det ju självklart försöket som var bäst. Jag kom in som trea i mitt heat på 3.11,49 vilket var pers med många sekunder från förra året. Jag hade totalt femte bästa tiden och var därmed klar för final. Så då var jag jätteglad. Däremot gick det väldigt sakta i början, hade nog kunnat gå lite snabbare, men bättre långsammare i början än för snabbt. Kände mig lite täppt i näsan då, eller hade väl gjort hela dagen. Idag när jag vaknade var det sämre, och nån timme innan loppet kände jag att jag höll på att få ont i halsen.. Kände mig trött, seg och konstig hela dagen, så kände på mig att det inte skulle bli nåt bra lopp men hoppades ju enda in i det sista såklart. Jag visste att de andra skulle dra iväg blixtsnabbt och jag kan inte springa så fort i början för då dör jag, så jag sprang mitt eget lopp. Det gick bra i 3 varv men sen tappade jag allt.. Kom i mål som 6:a och på 3.13 nåt. Var så jävla sur (eller är fortfarande, men inte lika), ååååh! Och nu har jag fått ont i halsen som jag förstod, men har köpt strepsils som jag drogar nu, så får hoppas att det bara är nå kort skit som går över snart.
Men fick ju iaf med mig ett bra lopp som jag är nöjd med. Och efter loppet idag så är jag ännu mer taggad att träna och bli bättre till de andra tävlingarna!
(Kommer lite bilder sen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0