You think you've got it

Tjabbatjena! Det är redan torsdag och alla prov är klar för den här veckan, känns.. skönt! Vet inte riktigt hur det gick på so:n idag heller, va lite osäker på nåra. Men förutom det har vi haft engelska (jag och elin satt och träna på den jävla grammatiken!!!), no (vi börja med astronomi) och svenska (läste och skrev lite i läsloggen). Gick ganska fort, skönt det. Tror inte jag orkar börja plugga nå nu, men efter träningen ska jag nog börja med hemkunskapen.. haha herregud det tar aldrig slut. För övrigt så är det ju inte så trevligt väder ute heller, verkligen äääälskar snö, verkligen.. Nej nu tycker jag att allt bara kan försvinna så det blir vår nån gång! Så vädergudar, snälla skicka inte ner nå mer snö! Ha en bra dag hörrni, kraaam
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0