You and me

Tjoho! Idag mår jag bättre. Ingen feber längre och huvudet mår bra, det enda är halsen och lite hostattacker då och då.. Så kan fortfarande inte träna :( Men imon, då måste det gå! Men ja, jag har ju varit i skolan. Fast var inte med på idrotten, men va nog bra det då man fick en "extratimme" plugg i skolan. Det enda jag har planerat för dagen är att plugga, och ikväll ska jag kolla på XL-galan. Åååh då kommer jag bli ännu mer taggad att träna! Jag vill så himla mycket, och man vill extra mycket när man inte kan haha.. Men jag tänker inte riskera att få nå hjärtproblem för att träna nån gång med ont i halsen, så desperat är jag inte haha. Men nu ska jag försöka få klart min no-uppsats så jag kan skicka in den och släppa det iaf. Ska hämta kameran också så jag kan ladda in lite bilder på datorn. Seeyou
.
Gullig bild från telefon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0