Vad kan man göra, när inget finns att göra?

Tjohoo igen! Det var nog rekordmånga på barnträningen idag, hela 12 stycken haha. Fast kändes som typ 30, dom hade mycket energi idag vill jag säga.. hehe. Men vi överlevde, och det kändes som om tiden gick snabbare idag än tidigare dagar konstigt nog. Men kul att det är nåra fler med, och nåra nya också.
Jag har hunnit äta middag också, hemmagjorda hamburgare bjöds det på, smarrigt. Nu blir det bara en vanlig fredagkväll framför tvn med familjen och en godispåse. Imon har jag lite andra planer för mig, men det tar vi då.
.
Och förresten, läste på aftonbladet och såg att det var en 23-årig friidrottare som hade dött på en träning. Eller han (tror det va en han..) hade sprungit nåt maxlopp, kollapsat och sen inte gått att rädda. Fy vad hemskt. Lät som om han var ganska duktig, skulle vara med på sm i februari också. Usch. Lät inte som att det hade varit nåt konstigt innan heller. Undrar vem det kan vara.. Och väldigt läskigt! Usch, fy och blä.
.
Men nu ska jag nog ta mig ner till övriga i familjen. Ha en underbar kväll hörrni!
.
Haha får bli en bild på hugo in action ;) Har man inte nåra nya roliga bilder så har man inte.. ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0