Tuesday

Hellu. Känner att min blogg är väldigt rolig att läsa nu, eller hur? Haha verkligen. Men skolan tar över så mycket tid, och så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva heller. Om nåra dagar kanske blogglusten kommer tillbaka lite mer! Iaf så skoldagen gick faktiskt väldigt snabbt idag. Vi slapp skridskorna, tack och lov för det säger jag bara! Var för tusan -20 imorse, helt sjukt. Och så pajade vårt kära internet så vi fick sluta en lektion tidigare, alltså tio i 2. Åkte iaf hit till mormor och morfar efter skolan, och sitter här nu. Tror jag ska plugga lite no. Klockan 6 är det iaf dags för en liten träff med friidrottsgruppen, vi ska lyssna på nån som ska komma och prata och äta pizza. Får väl se om ni hör nåt mer av mig idag. Ha de bäst!
.
Bild från telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0