Sooool

God morgon. Idag är det lördag och solen skiner! :) Betydligt roligare att vakna till strålande solsken än en näst intill dödlig snöstorm. Jag har redan hunnit med att äta frukost och faktiskt pluggat lite hemkunskap också. Jag tror att funktionärerna till iusm lyssnade på mitt inlägg om startlistorna, för de kom ut nån timme senare haha. Det är många med och det kommer bli riktigt tufft! Hoppas jag hamnar i ett bra heat, och helst andra/sista då.
Men dagens planer är iaf att springa lite med victoria först, jag har inte så långt idag då det bara är väldigt lätta träningar kvar innan nästa helg. Sen efter lunch (antar jag att det blir) så ska jag åka med victoria och shoppar lite i "storstan" (inte sthlm alltså haha), det blir nice det! Ni får ha en bra dag, jag måste plugga nu så det här provet går bra!
.
Det här är faktiskt en bild från idag, även fast den är ganska lik de andra haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0