Snuuuvig

Åh jag kan inte sluta njuta av att det är måndag och jag inte är i skolan, hah! Ett välbehövligt lov? Ja! Det värsta är att jag blir så himla lazy, har legat i soffan och degat hela förmiddagen nu. Men efter lunch ska iaf jag, victoria och brorsorna åka och bowla, najsigt ;) Men resten av veckan blir det inga fler "liggahemmaisoffanochdegadagar" iaf, imon och onsdag ska jag va med elin (hon sover här, eller jag hos henne). Och på torsdag åker jag och victoria till sthlm, vi blir kvar där till på lördag, kommer bli niiice :) Det finns ju lite mer att göra in sthlm om man säger så. Men nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och iaf få på mig lite kläder, är nog inte sån bra idé att gå och bowla i morgonrock? För övrigt så är jag vääääldigt snuvig, måste gå och snyta mig varannan sekund, skitdrygt. Förhoppningsvis försvinner det snart.
Ni får ha en bra dag!
.
Haha vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0