Slutdrogat

Yes, äntligen slut på alla dessa droger och skit! Hoppas jag iaf.. men provet är ju gjort! Gick väl sådär, vet faktiskt inte riktigt. Men sen när vi var klar med provet så skulle vi ha engelska och då kommer hon "vi ska ha ett test nu", yippie vad glad man blir liksom! Det gick iaf inge bra, tänkte bara på no-provet om vad jag kunde haft fel på och så (haha). Fick typ blackout så gick skit! Sen är ju inte jag så bra på engelska heller.. Tur att det bara var ett test iaf. Efter lunchen höll vi på med gimp och sen uppfinningar på tekniken. Först av allt hade vi ju skridkor också, jag är nog den sämsta i världen på att åka skridskor.. skojar inte! Känner mig som bambi på hal is haha. Men nu ska jag ta tag i pluggandet till nästa prov. Sen blir det ut på en springtur med victoria. Hajdo
.
Såhär känner jag för franska revolutionen just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0