Skum.. rubrik

Hej igen haha. Har kanske pluggat två tredjedelar av tiden sen sist jag skrev, den sista tredjedelen har jag lekt lite med gimp. Har pluggat svenska-grammatik, prov på de på torsdag. Lite småjobbigt att hålla reda på alla konstiga ord på alla böjningsgrejer eller va man ska säga.. Men hoppas jag lär mig nån gång.. snart. Tror jag ska gå ner och kolla om det är nå mat på g. Tänkte visa er mitt nya armband också, trevligt va? Det kanske inte syns så bra eftersom jag älskar cam'en så himla mycket.. men orkar helt ärligt inte ta fram kameran och knäppa ett kort på mitt armband.. så det får duga! Och nu till det bästa (därför jag skrev allt det här onödiga, för att få säga det här); puss och kram skumbanan! Haha elin och frida fattar ju iaf ;)
.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

;);)

2011-02-01 @ 21:41:00
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0