Scary

Hej och hå. Barnträningen blev ju en aning.. kaotisk, skulle jag väl kunna säga. Var skitläskigt haha, orkar inte berätta vad som hände.. Men läskigt var de, usch! Min egen träning gick väl inte sådär superbra heller, fick absolut ingen fart på benen idag! Men vi sprang ute i ungefär 30 min först, sen gick vi in och körde frekvens och nåra maxisar, och sen lite bålstyrka. Har även kikat in vårat nya träningsprogram, för fyra veckor framöver. Och det kommer bli väldigt tufft och hårda träningar nu! Kan inte riktigt föreställa mig hur jobbigt det kommer bli på vissa träningar.. Men vill man bli bättre så..! Nu ska jag fortsätta kolla på wallander. Ha de bra :)
.
Hej vi är fina.

Kommentarer
Postat av: Jonfredrikke

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2012-07-12 @ 10:38:31
URL: http://jonfredrikke.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0