Regn

God morgon! Skönt att bara ligga och dra sig i sängen för en dag, däremot så var inte min kropp van att sova lite längre på en torsdag, vaknade flera gånger. Jag är alltid sån, blir alltför van med skoltider och kan inte sova när jag får. Men det var skönt ändå, behövde inte stressa upp ur sängen iaf. Har ätit frukost och pluggat lite till provet i eftermiddag. En annan sak som är ganska nice idag är ju att skoldagen blir väldigt kort! En halv engelskalektion, no och svenska. Men måste nog göra mig klar nu, typiskt mig att bara sitta och tänka att jag har hur mycket tid som helst och sen märka att jag inte har det helt plötsligt.. då blir det stressigt, tro mig! Hoppas jag kan uppdatera lite mer här idag också :) Men vi hörs, ciao
.
Tror jag måste färga håret snart, vill ha den här hårfärgen igen! (Just nu ser det hemskt ut..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0