Jag vill, jag vill, jag vill!!!

Heeelllu. Knappt så det blir ett inlägg per dag nu.. måste bättras snart, lovar! Skolan var väl inget speciellt, fick sluta mer än en halvtimme tidigare som vanligt på onsdagar haha. Men har tränat också, fast det var bara lätt träning. Skulle inte va nå jobbigt alls, men nu känner jag verkligen att jag vill, jag vill springa mer! Så det känns ju bra iaf. Men ska det va lugnt så ska det va lugnt. Värmde upp lite och sen körde jag 2xca 300m med 1%, först 19 km/h och sen 19,5 km/h. Också körde jag en hundring med samma incline på 22, bara för att känna lite på farten i benen. Körde lite lätt styrka efter det också, och trampa ner lite på cykeln. Fick vänta ett tag på pappa, kom nyss hem så nu ska jag duscha och sen äta. Vi hörs när vi hörs :) Ciao
.
En till bild från telefon, hehe dåligt med bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0