iPod Shuffle

God morgon! Hinner t.o.m. skriva ett litet inlägg nu innan skolan! Eller får väl se om jag hinner på riktigt, får se hur stressigt det blir sen haha. Men har fixat lite nya spellistor och sådär på ipoden. Har iaf klätt på mig, ska gå ner och äta frukost nu. Idag är det ju torsdag också, imon fredag! Skoldagen blir väl ganska vanlig skulle jag tro, vi ska kolla på film på so:n tror jag så det är väl ganska chill. Är en lite kortare dag idag också, torsdag och fredag är ju kortare. Men nu ska jag dra ner och fixa frukost, annars blir det stressigt sen.. Ha en bra dag!
.
Älskar den här LILLA smidiga saken, perfekt uppfinning.

Kommentarer
Postat av: Helene

Tjohoo!

Du måste ju kasta in lite tips på bra musik vid träning!

2011-02-18 @ 19:04:23
Postat av: Helene

Tjoho!

Kasta in lite tips bra på bra träningsmusik vettja! :)

2011-02-18 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0