Freeeedag

Hej på er! Älskade fredag är här. Tycker alltid det är lika skönt när man slutat skolan på fredagen och har en hel helg (som dock är väldigt kort..) framför sig. I skolan så hade vi ju två prov idag, matte och spanska. Matteprovet kändes faktiskt ganska bra, kunde allt, men det är ju då jag brukar få sämre resultat haha.. Däremot spanskaprovet gick åt skogen! Fast har inte pluggat så mycket på det heller, har prioriterat andra ämnen före det.. Spanska är sämst rankad över alla skolämnen haha. Hade ju eget och idrott utöver det också, körde fotboll på idrotten (var ju felix som hade den, så fotboll var ju en självklarhet om man säger så..). Men direkt efter skolan så gick jag och klippte mig, var drop in så fick sitta och vänta väldigt länge. Blev lite sen till träningen också, men victoria är ju så snäll så hon lät mig få komma när jag va klar :) Blev väl ganska bra tror jag, klippte bara det slitna, klippte upp lite till och tunnade ur luggen lite. Så ja, efter det så sprang jag till barnträningen. Sen hämtade mamma så vi åkte och köpte thaimat och godis. Så har haft ganska fullt upp idag, men nu är det nästan ingenting mer jag behöver göra, bara slappa och tagga till imon! Allt plugg får väl vänta tills söndag antar jag.. Har ju en massa prov nästa vecka också. Men det tar vi sen. Och nu blev det en väldigt lång text märkte jag. Men ni behöver ju faktiskt inte läsa om ni inte vill, jag tvingar er inte! Hoppas ni haft en bra dag. Tjaaaooo
.
Heh.. Mina fina flickor, och jag (ser helt... knäpp ut, typ). För nåra dagar sen eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0