Even the best fall down sometimes

Wow! Nu är jag duktig, andra inlägget för idag! Haha. Har så himla tråkigt känner jag och vet inte vad jag ska göra, fast måste egentligen plugga. Vet inte riktigt vad jag håller på med.. sitter och tänker typ.. men måste ta tag i matten!
.
Har kommit på en sak (eller ja, kom att tänka på..) att om man verkligen lyssnar på texterna på olika låtar ibland, vad det kan få upp en massa tankar. Ganska sjukt egentligen. Undrar hur det skulle vara utan musik? Jag älskar att ha musik t.ex. innan jag ska springa, blir så himla taggad. Och när man sitter såhär. Ha lite myslåtar, tänka över en massa saker och tänka på gamla härliga minnen. Ganska skönt ibland.
.
Nej nu åker matteboken fram, nu blir det tänka mattetal istället.. Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0