"Ett löpande spöke"

Tjenamittbena! Tisdag idag då, hänt nå speciellt? Nej inte direkt. Vi hade skridskor på idrotten.. hehe jag och skridskor.. näe. Men jag ramlade inte en endaste gång, ojoj! Annars har det väl varit en ganska skoldag. Men känns som att det blir skola hela dagen för mig idag. Är typ enda dagen jag hinner plugga ordentligt innan alla prov den här veckan. Så lär väl ta och börja med det snart. Har ingen träning idag heller, hoppas benen vilar upp sig och blir starka till imon! Kan ju bjuda på en bild från gimp, min lärares kommentar var "haha coolt, ett löpande spöke.." haha. Ha de gött!
.
Skulle egentligen lägga till nån mer bild, men den jag tänkte ta först blev helt fel.. Får se om jag fixar nåt sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0