Bussbiljett och smoothie (y)

Haha det enda jag köpte på våran "shopping". Trodde jag skulle hitta skitmycket, men inget jag riktigt ville ha. Fast bättre det än att göra av med alla pengar. Men alltid trevligt att gå omkring med den tjejen och prata om allt möjligt.
.
Kan ju ta och berätta att min träning idag blev drygt 5 km, som det skulle va. Däremot gick det väldigt fort där ett tag märkte vi, va nere på under 4.30 haha. Men det gick det också. Kände mig lite småseg i benen, men körde ju styrka igår på idrotten och en hel del benstyrka då så det kanske är förklaringen. Men det var ju strålande sol och superhärligt!
.
Tror att dom håller på med tacos där nere, smaskens! Men först blir det till att plugga lite. Ha en bra kväll!
.
Däremot fick jag skjortan och sjalen jag har på mig av mamma för nåra dagar sen, och nåra av armbanden. Tickelitack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0