Är våren på väg?

Det var riktigt varmt ute idag, skithärligt! Jag ska inte säga att våren är på väg nu, för det kommer säkert komma fler dippar med en massa snö och minusgrader.. Men får njuta för stunden :) Jag sprang ju med victoria, typ 50 min. Det gick faktiskt bättre än jag trodde med mina ben haha ;) Nu tänkte jag plugga lite så inte allt blir kvar till sista dagen på lovet.. som det brukar bli. Ska nog lägga upp de där "30 dagarna" så kan ni ju kommentera eller nåt om ni tycker jag ska köra på det. Har inte tagit nån speciell lista utan lappat ihop den själv, eller tagit nån punkt från nån och en annan från en annan. Haha ni fattar väl, kanske. Ciaooo så länge
.
FATTAR NI HUR HÄRLIGT DET HÄR SKULLE VA NU ELLER?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0