Alla hjärtans dag

Hej på er. Va ett tag sen nu. Och min mamma har blivit magsjuk, åååh så himla dålig tid precis just nu också!!! Men blev iaf glad över spanskaprovet vi fick tillbaka och hemkunskap och so. På träningen körde vi bara lugnt, joggade, körde koordination och så. Igår var det också lugnare med jogg, två stycken lite snabbare "lopp" och sen spänst, frekvens och lite styrka inne. På barnträningen fick vi oss ett riktigt gott skratt på slutet också. Vi körde typ "hur mycket är klockan herr lejon" eller nå sånt, och så va det bara jag och victoria kvar, dom ba "tio yo-mannen steg" haha vi typ dog! Och det var mer än så kan jag säga.. Så gulliga småungar :) Men sitter hos mormor och morfar nu, har nyss ätit och ska väl hem om ett tag. Känner att jag inte har sån himla stor lust att blogga nå mycket nu. Men ha det bra allihopa! Puss o kram
.
Haha fin hjärtbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0