1,5 mil längdskidor.. check!

Så då va det överstökat, härligt! Nu behöver man inte stå på ett par längdskidor förrän om ett år igen :) Och hör och häpna, jag ramlade inte en enda gång!!! Däremot åkte jag in i felix typ hundra miljoner gånger haha.. Hade lite bättre glid än honom. Men första varvet åkte vi med nåra andra, men sen åkte vi ifrån dom, då va det slut- promenerat haha ;) Vi åkte iaf 3 varv på femman, tog drygt 1 timme och 20 min. Blev riktigt jäkla trött i armarna/axlarna! Och på femman fanns det inge fristilsspår heller så då kunde man inte skate'a. Men jaja, va skönt att komma i mål iaf hehe!
Nu ska jag försöka komma på vad vi kan göra på barnträningen senare idag. Ni kan ju gärna ge nå förslag på lekar eller liknande, skulle va suuuupersnääällllt verkligen!
OCH NU TILL DE BÄSTA AV ALLT, DET ÄR SPORTLOV NU!!!! :D:D:D

.
Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0